Tuesday, January 7, 2014

Alipasin odrezak

Ljetos kad sam bila u Bosni jela sam Alipasin odrezak koji nisam jela jos od '96, iz nekog razloga mi se u potpunosti izgubio iz vida. Uglavnom  se sluzi uz Tartar sos koji se svjeze pripremi dok se odrezak przi. 

Sastojci po osobi:

1 snicla
2 kasika kajmaka
1 jaje
1 kasika brasna
1 kasika prezle
so, biber, ulje za przenje
komadicak suhog mesa sitno isjeckanog (opcija)

nekoliko cackalica

Tartar sos: 3 kisela krastavcica, 1 dl kajmaka, 1 kasika majoneze, 1/2 kasike senfa, limunov sok, so.

Izrada
Sniclu istanjiti batom da bude sto tanja. Zaciniti solu I biberom. Na siru stranu rasporediti kasiku zaledjenog kajmaka. Ako dodajemo suho meso, rasporediti ga po kajmaku. Urolati u rolu I ucvrstiti cackalicama,tako sto krajeve uvijemo unutra kao sarmu da kajmak ne bi curio, I na sastavima stavimo jednu do dvije cackalice da osiguramo da se ne bi rola odvila.

Uvaljati u brasno, jaje I prezlu, pa ponoviti postupak. Prziti na srednjoj - nizoj temperature dok ne dobije finu rumenu koricu. Ja obicno mjerim unutarnju temperature, cim dostigne 165 F ili 80 C za mene je gotova.

Rastopiti kasiku kajmaka I preliti preko odreska. Posuti persunom. Servirati uz omiljeni prilog, domaci pomfrit je bio kod mene. Dobila sam pohvale da je bolji od McDonaldsovog, sto je bio compliment, jer djeca obozavaju McDonaldsov pomfrit.

Prijatno!

No comments:

Post a Comment