Tuesday, January 14, 2014

Polagana pita sa jabukama

Veoma brza za napraviti super ukusna pita od jabuka, moze zamijeniti snek, desert ili obrok.
 

Potrebno:
1 pakovanje gotovih kora
2 kg jabuka
1 solja oraha, pola sjeckani pola mljevenih
3 kasike griza ili semoline
100 gr putera
200 gr secera
istu kolicinu vode
1 limun
1 kasika cimeta
2 vanilije


 
 
 Nadjev. Staviti zdjelu hladne vode I iscijediti pola limuna kako jabuke ne bi promijenile boju. Ocistiti I oguliti jabuke. 

Ovu pitu sam pravila na 2 nacina. Prvi je da sam dinstala jabuke a drugi nisam. U opciji u kojoj nisam dinstala jabuke, pita je bila malo socnija. Pekla sam je duze nekih 10tak minutal nego ovu u kojoj sam dinstala jabuke. Rernu sam ukljucila na 395 f pa kad se ugrijala smanjila na 365 i pekla pola sata. Potom sam smanjila na 350 i peka nos 20 minuta. 

Za vegan opciju se izostavi puter a koristi biljno maslo i nesto ulja. 

Takodje i secer se moze zaijeniti smedjim ili pola pola. 

Izrendati ih I staviti u serpu da se dinstaju 10tak minuta. Dodati vanilu, sjeckane I mljevene orahe I semolina ili griz.
 
Podijeliti kore na dva dijela. Slagati jednu po jednu koru, svaku premazati puterom. Kad smo slozili pola kora staviti sav nadjev, I zavrsititi slaganje sa drugom polovinom kora. Peci na 200C/400 F pola sata, smanjiti na 180/375 pa peci jos 10 minuta.
 
Zaljev: Odvagati 200 gr secera u zdjelici I staviti istu zapreminu vode. Kuhati 5 minuta.
 
Zaliti toplu pitu vrelim zaljevom. 

2 comments:

  1. Ovo ne videh pre, jako mi se sviđa..pravila sam davno pitu sa jopala, ova tvoja je puno bogatija od te.abukama, koja se preliva i jako nam se de, koju sam pravila.

    ReplyDelete
  2. hvala Milice, ja volim najobicniju pitu od jabuka koju je moja mama pravila, bez puno zacina, griz, jabuke cimet I savijanje kao obicnu pitu u guzve, bez puno pametovanja :)

    ReplyDelete