Saturday, January 4, 2014

Sampita

Sampita po ovom receptu ne moze da izda. Pocela sam je prviti jos kao dijete kad mi je strina pokazala kako se pravi. Coolinarika (Podravka) je izabrala I potvrdila ovaj recept kad me je izabrala za cool chef. Brzo, jednostavno, ekonomicno...


Sastojci za ovu sampitu se mogu proporcijalno mijenjati u zavisnosti koliku sampitu zelite. Mozete poceti od 4 jaja pa ici do 8. Preko 9 jaja je jako tesko umijesiti saum sa malim kucnim mikserom. Ja cu da navedem recept sa 7 jaja, jer je 7 moj omiljeni broj :)
Za koru:

7 zumanaca
7 kasika secera
7 kasika ulja
7 kasika mlijeka
7 kasika brasna
1/2 praska za pecivo

Za saum:

7 bjelanaca
1/2 kg secera (secer moze da se smanji na 400 grama ali meni je ovako super)

Ukljuciti rerun na 200 C. Umijesiti zumanca sa secerom pjenasto. Dodati ulje I mlijeko I umijesiti da dobijete finu glatku masu. Prosijati brasno sa praskom za pecivo I dodati u zumanka. Peci tacno 10 minuta.

Staviti 1/2 do 1 male soljice za kafu vode u serpu, na to nasuti secer. Ukljuciti ringlu na pola jacine I polako topiti secer.
Miksati bjelanca sa mrvicom soli da dobijete gusti saum.

Kad secer se uspinuje da se pocnu pojavljivati veliki mjehurovi I pocne da se po malo kristalizuje dodati u saum. Ako ste prestali miksati saum trebalo bi da ga ponovo izmiksate da bude u potpunosti cvrst prije nego pocnete dodavati secer.

Dodavati secer u tankom mlazu I miksati jos nekih 15tak minuta.

Izliti saum na tijesto I vratiti u rerun 2-3 minute da se uhvati korica po povrsini.

Prije stavljanja u rerun mozete posuti orasima. Takodje mozete dodati oraha I u koru...

Prijatno!

2 comments:

  1. Pravim! Odmah me privuklo u naslovu ono da mora da uspe!

    ReplyDelete
  2. eto, nikad do sada nisam otkrila ovaj komentar, nadam se da si pravila I da ti je uspjela, topli pozdrav

    ReplyDelete