Saturday, January 4, 2014

Socna cokoladna sa kiselim i slatkim vrhnjem i sezonskim vocem

Ova torta je cist pogodak. Brzo se priprema veoma socna I fina...


Za 20 cm kalup (ja sam pravila duplu mjeru u vecem kalupu)

5 jaja
220 gr (1 1/4 cups) secera
175  gr (1 1/4 cups) brasna
30 gr (5 TBS) cacaa
1 (2 TBS) prasak  za pecivo
3 kasike vruce vode
100 gr (6 TBS) putera (rastopljenog)

Za kremu:

400 gr kiselog vrhnja (1 1/2 cups)
450 (1 1/2 cups) slatkog vrhnja (heavy whipping cream)
100 gr secera u prahu
1 bourbon vanilla secera
sezonsko voce po zelji
 
Simple sirup:
 
1/2 case vode
1/2 case secera
1 vanillin secer
 
Priprema:

Za simple sirup: Prokuhati sve sastojke zajedno, ohlditi i ostaviti u frizider do upotrebe. 
                                                      
Za koru: Umutiti pjenasto jaja i secer i dodati vanilu.
Rastopiti puter u mikrovalnoj dodati vrelu vodu te dodati u umucena jaja i secer.
Sastaviti suhe sastojke i prosijati iz dva tri puta u jaja, te lagano umutiti tek toliko da se masa sjedini.
                                                       

Ugrijati rernu na 350 F. Pripremiti 2 - 20 cm kalupa, obloziti ih pergament papirom i namazati uljem i posuti brasnom. Peci 15 minuta, provjeriti jeli peceno, ja sam pekla jos 3 minute  dodatno. Ne prepeci jer ce se kore isusiti. Ostaviti 2-3 minute u kalupu da se ohladi, izvaditi iz kalupa i staviti na zicu dok se potpuno ne ohlade. Prerezati na dva dijela.

                                                       
Za kremu ja uvijek stavim zdjelu i zice u zamrzivac da se dorbo raslade. Potom miksam kiselo i slatko vrnje na nizoj brzini dva tri minuta. Dodam secer i nastavim miksanje jos nekoliko minuta na srednjoj i vecoj brzini dok ne dobijem zeljenu gustocu. Krema je veoma fina i lagana  za redtit sa njom.

                                                       
Obloziti stranice pladnja na kome cete slagati tortu sa folijom radi lakseg ciscenja.
Stavljati jednu po jednu koru, politi je sa sirupom, premazati kremom i posuti sa odabranim vocem. Ukrasiti po zelji. Ja sam koristila maline i strane sam posula cokoladnim keksom jer mi nije bilo dovoljno kreme da stavim zvjezdice skroz okolo....

                                                       
Osavit preko noci da se okusu prozmu. Uzivati u ledenoj i socnoj slastici...

Prijatno!


No comments:

Post a Comment