Sunday, April 13, 2014

Pica sa patlidzanom

 
Ako ste na dijeti, ili ne jedete tijesta iz bilo kojeg razloga ova pica je fantasticna opcija za vas. Ja sam svoju pekla u tavi, ali moze da se pece i u rerni. Koristila sam sta sam imala u kuci u tom momentu. Za ne povjerovati ali izbor mesa je pao na kokosiju pastetu, naravno za mene Argeta je prvi i zadnji izbor bilo koje pastete. Imala sam chedar sir i svjezu mozarelu. Kao sos mi je posluzila marinera koju sam otvorila dan ranije i nije mi se dolo praviti domaci sos, jer je ovaj bio zaista jako ukusan, a i bila sam prilicito gladna kad sam dosla sa posla, tako da je moja pica bila gotova za svega 15tak minuta.
Fantazija okusa, probajte obavezno.




 Potrebno:
1 patlidzan malo veci kako bi vam pica izgledala bogatije
100 grama mocarele svjeze
50 gr zutog topivog sira
100 gr mesa po izgoru
od zacina su potrebni so, bibier, bajcina dusica, timijan, bosiljak i po zelji bijeli luk u prahu.
2-3 kasike ulja za przenje
parmezan sir i nekoliko kapi ulja od crnih tartufa (izbor).

 

Isjeci patlidzan u deblje reznjeve, posoliti obilato i ostaviti da odstoji oko pola sata. Oprati so i posusiti patlidzan. Staviti u tavu na zagrijano ulje i prziti 5-7 minuta dok patlidjan ne pocne rumeniti. Okrenuti ga i posuti obilato oreganom. Premazati sosom od paradajza po izboru, pa staviti nadjev po zelji. Ponovo posuti svjezim oreganom, bosiljkom, timijanom i pokriti tavu poklopcem. Ostaviti 7-8 minuta na srednjoj temperaturi da se patlidjan ispece a sir otopi.


Naribati parmezan i pokapati sa nekoliko kapi uljem od crnih tartufa. Uzivajte u ovom divnom predjelu, koje je meni posluzilo kao glavni obrok.







No comments:

Post a Comment