Wednesday, November 30, 2016

Rafaelo kuglice

Ovo je jedan od mnogih recepata koje jos nisam prenijela na moj blog sa coolinarike. Ove rafaelo kuglice su veoma fine I brze, mada ih obicno moje cure prave, kad dodje red na mene ja koristim ovaj recept:

Potrebni sastojci:

2 dl vode
20 dkg secera
200 gr putera
300 gr mlijeka u prahu
2 kasikice kokosovog flavoring
50 gr kokosa
25 gr ljesnjaka

Izrada:

Prokuhati vodu I secer. Ohladiti. Umijesiti puter sa kokosovim flavorom, dodati mlijeko u prahu I polako u mlazu ohldjen sirup.

Ostaviti pola sata u frizider da se malo stegne.

Kasikicom vaditi kuglice, u svaku dodati ljesnjak, pa uvaljati u kokos.

Prijatno.

3 comments:

  1. mleko u prahu nisam kristial niti sam ikada videla na policama samoposluge. Onaj kokos flavor me interesuej ali nisam ga našla takođe. :) A šta je ono drugo u posudi, onaj lep kolač, jel Panetone ili nešto drugo? Ako je nešto drugo mene intersuje. :)

    ReplyDelete
  2. Kod nas ima kokos flavor a mislim da sam vidjela I u Sarajevu kad sam bila. Odlican je za kolace ja ga jako volim. Ovo drugo je Stollen - Njemacki bozicni kolac, sad cu da postavim recept, hvala draga.. Sigurna sam da ima mlijeka u prahu u malo opremljenijim prodavnicama, imam ja I drugi recept bez mlijeka u prahu pa cu da postavim neki od sljedecih dana...

    ReplyDelete
  3. Hvala jedva cekam vas recept za Stolen, nekad videla na tv :) . ja zivim u Grckoj, postoji jedan supermarket gde mozemo naci cak i xanthan gum i slicne sastojke mozda tamo ima :-) ipak volim orignalne sastojke zato cekacu recept sa normalnom mlekom

    ReplyDelete